27 January 2014, 00:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 January 2014, 00:34 door Dopski.)
Vorige week met Jambon en Yellow op de sloop geweest om wat onderdeeltjes te scoren. Heb nu weer een brandstoftankontluchting
.
En op 1 van de 3 oud model 240's op de sloop had een heel erg nette achterklep. Niet de goede kleur, maar dat gaat goed komen. Work in progress;
Zo van de sloop (dof) - Onderkant minder dof - ff wat matter maken - als het nat is glimt het nog...
![[Afbeelding: th_DSC02929_zpsd13f0c27.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_DSC02929_zpsd13f0c27.jpg)
Wordt vervolgt zodra het warmer wordt...
Ik had nog een goede achterruit, teminste afgaande op het aantal Ohm van de achterruit verwarming.
Dus die ook gewisseld. Is altijd spannend wat je daar aantreft. Net zoalst de voorruitsponning van deze auto was die erg strak.
Enige roestpuntje zat bij het afwateringsgaatje en zag er na een schuurpapiertje zo uit:
![[Afbeelding: th_kleinDSC02732_zps5a72ea1f.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_kleinDSC02732_zps5a72ea1f.jpg)
Helaas blijkt de overgang raam-rubber bij heftige regen wat water door te laten. Zou je dat kunnen kitten, moet dan met een injectie naald oid zo klein. En de verwarming werkt ook amper, dus beter nog een keer opnieuw en dan goed. Het werk is het niet, het ging best makkelijk. Eruit: rits knijpers als hefboompjes, Erin een touwtje rondom het rubber en er weer uittrekken terwijl je het raam erin drukt.
Medesleutelaars hadden leuke velgen liggen. 18" is toch wel tof, ik twijfel nog.

En op 1 van de 3 oud model 240's op de sloop had een heel erg nette achterklep. Niet de goede kleur, maar dat gaat goed komen. Work in progress;
Zo van de sloop (dof) - Onderkant minder dof - ff wat matter maken - als het nat is glimt het nog...
![[Afbeelding: th_DSC02925_zps12b1e0b5.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_DSC02925_zps12b1e0b5.jpg)
![[Afbeelding: th_DSC02926_zpsf940c416.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_DSC02926_zpsf940c416.jpg)
![[Afbeelding: th_DSC02927_zps98a60d68.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_DSC02927_zps98a60d68.jpg)
![[Afbeelding: th_DSC02929_zpsd13f0c27.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_DSC02929_zpsd13f0c27.jpg)
Wordt vervolgt zodra het warmer wordt...
Ik had nog een goede achterruit, teminste afgaande op het aantal Ohm van de achterruit verwarming.
Dus die ook gewisseld. Is altijd spannend wat je daar aantreft. Net zoalst de voorruitsponning van deze auto was die erg strak.
Enige roestpuntje zat bij het afwateringsgaatje en zag er na een schuurpapiertje zo uit:
![[Afbeelding: th_kleinDSC02729_zps1b756680.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_kleinDSC02729_zps1b756680.jpg)
![[Afbeelding: th_kleinDSC02732_zps5a72ea1f.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/th_kleinDSC02732_zps5a72ea1f.jpg)
Helaas blijkt de overgang raam-rubber bij heftige regen wat water door te laten. Zou je dat kunnen kitten, moet dan met een injectie naald oid zo klein. En de verwarming werkt ook amper, dus beter nog een keer opnieuw en dan goed. Het werk is het niet, het ging best makkelijk. Eruit: rits knijpers als hefboompjes, Erin een touwtje rondom het rubber en er weer uittrekken terwijl je het raam erin drukt.
Medesleutelaars hadden leuke velgen liggen. 18" is toch wel tof, ik twijfel nog.
![[Afbeelding: DSC02922_zps88790af0.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/DSC02922_zps88790af0.jpg)