16 January 2014, 00:03
Ik ken maar twee types rembekrachtiger op de 2 serie; een plat model op de vroege bouwjaren en een dikkere op de latere bouwjaren.
Ik denk dat die beide gewoon uitwisselbaar zijn.
Hetzelfde voor de HRC, de een heeft een linkse en de andere een rechtse aansluiting maar ze zijn verder hetzelfde dus uitwisselbaar.je moet alleen het leidingkje een beetje verbuigen en daar is zat ruimte voor vanwege de lengte ervan.
Heeft hij misschien nippels van de HRC los gehad bij het vervangen van de rembekrachtiger.
Ik zou eerst de auto nog eens goed opnieuw ontluchten.
Loopt de motor trouwens goed nu?
Ik heb nl. hetzelfde probleem van een slecht lopende motor na lpg uitbouw.
Ik denk dat die beide gewoon uitwisselbaar zijn.
Hetzelfde voor de HRC, de een heeft een linkse en de andere een rechtse aansluiting maar ze zijn verder hetzelfde dus uitwisselbaar.je moet alleen het leidingkje een beetje verbuigen en daar is zat ruimte voor vanwege de lengte ervan.
Heeft hij misschien nippels van de HRC los gehad bij het vervangen van de rembekrachtiger.
Ik zou eerst de auto nog eens goed opnieuw ontluchten.
Loopt de motor trouwens goed nu?
Ik heb nl. hetzelfde probleem van een slecht lopende motor na lpg uitbouw.