5 January 2014, 00:08
Voor de liefhebbers van veerpoten, ik heb m'n camera weer terug gevonden.
Van de 740:
![[Afbeelding: 740potenklaar_zps5d7c164f.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/740potenklaar_zps5d7c164f.jpg)
Van de 240:
![[Afbeelding: 240pootklaar_zpsb97149be.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/240pootklaar_zpsb97149be.jpg)
Roest van de 240 veren heb ik later nog weggewerkt...
Eindplaatje van de auto's op de wielen moet ik nog maken.
Vandaag geprutst aan de versnellingsbak die tegen de tunnel rammelde bij hard optrekken in een bocht naar rechts en rammeltje bij de achterwielophanging. De versnellingsbak heb ik beter kunnen stellen op de steun. De rammel achterin laat zich moeilijk vinden, zal de wielbakken eens onderzoeken op rondslingerend gereedschap...
Van de 740:
![[Afbeelding: 740potenklaar_zps5d7c164f.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/740potenklaar_zps5d7c164f.jpg)
Van de 240:
![[Afbeelding: 240pootklaar_zpsb97149be.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/240pootklaar_zpsb97149be.jpg)
Roest van de 240 veren heb ik later nog weggewerkt...
Eindplaatje van de auto's op de wielen moet ik nog maken.
Vandaag geprutst aan de versnellingsbak die tegen de tunnel rammelde bij hard optrekken in een bocht naar rechts en rammeltje bij de achterwielophanging. De versnellingsbak heb ik beter kunnen stellen op de steun. De rammel achterin laat zich moeilijk vinden, zal de wielbakken eens onderzoeken op rondslingerend gereedschap...