12 October 2014, 14:55
Ben nu ook bezig gegaan. Heb roodwitte draad gevonden die zeker weten vastzit aan het contact [S], want doorgemeten. Dit kabeltje verbonden met de multimeter [in de 20 V stand].
Heb ook de zwartwitte draad van de deurschakelaar gevonden [reageert ook prima op openen en sluiten van de deur.] Dit kabeltje verbonden met de andere pool van de multimeter.
Als ik nu de sleutel in het contact steek [positie 0] heb ik een fractie van een seconde 12 V en daarna gewoon O V. [Zo gaat mijn herinneringszoemer sleutel straks natuurlijk niet werken.]
Wat te doen? Waarom krijg ik niet continu 12 V als de sleutel op positie 0 staat? [Dat hoort toch zo?]
Heb ook de zwartwitte draad van de deurschakelaar gevonden [reageert ook prima op openen en sluiten van de deur.] Dit kabeltje verbonden met de andere pool van de multimeter.
Als ik nu de sleutel in het contact steek [positie 0] heb ik een fractie van een seconde 12 V en daarna gewoon O V. [Zo gaat mijn herinneringszoemer sleutel straks natuurlijk niet werken.]
Wat te doen? Waarom krijg ik niet continu 12 V als de sleutel op positie 0 staat? [Dat hoort toch zo?]
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]