27 November 2013, 08:44
Volvo 142 B23 schreef:Wat ook belangrijk is!
Denk daaraan als je bijvoorbeeld jaarlijks wilt gaan schorsen. Weer schorsen na 364 dagen sinds ingangsdatum eerste schorsing is dan een stukje duurder. Voor ons was dit een lastige met de carbagerunauto. Deze gaan we maar een weekje gebruiken dus die hebben we ook geschorst nu. Na die week zal ie wel weer geschorst worden, maar dat kost dan dus 120 eurootjes. Daarom schrijven wij em over voor 7 euro naar een van de andere teamleden en schorsen dan pas opnieuw.
Bron: http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Vo...nline.aspx
Daarom leek het me handig hier een en ander even samen te vatten, want die 120 lijkt niet te gelden voor Volvo 240's:
"Schorst u een voertuig tot 15 jaar oud, binnen 1 jaar na het begin van de vorige schorsing, dan betaalt u de hoogste kosten (schorsen binnen een jaar na ingangsdatum laatste schorsing)." (Zelfde bron).
Ik lees hieruit dat voor de meesten hier dus weer gewoon 24 euro zou gelden (aannemende dat de meeste auto's hier ouder zijn dan 15 jaar).
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005