18 October 2014, 23:10
Een begin gemaakt met het vervangen van de distributieriem. Bij de eerste keer kreeg ik de riem niet op spanning, bleek de spanrol vast komen te zitten tegen de distributiekap. Dit opgelost door de kap van de 960 nog wat te modificeren.
![[Afbeelding: Foto-SSUVBPR6-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSUVBPR6-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-CXGLOOMM-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXGLOOMM-D.jpg)
De krukas al een paar keer rond gedraaid. Geen gekke geluiden of onderdelen die elkaar raken. Compressie is voelbaar en hoorbaar dus ik denk dat de timing wel goed staat.
Daarna verder met het spruitstuk.
![[Afbeelding: Foto-BGEHWDDW-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGEHWDDW-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-4MDEY4OH-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MDEY4OH-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-PYWNJY7W-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-PYWNJY7W-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-P4Z4ARWG-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4Z4ARWG-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-SSUVBPR6-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSUVBPR6-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-CXGLOOMM-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXGLOOMM-D.jpg)
De krukas al een paar keer rond gedraaid. Geen gekke geluiden of onderdelen die elkaar raken. Compressie is voelbaar en hoorbaar dus ik denk dat de timing wel goed staat.
Daarna verder met het spruitstuk.
![[Afbeelding: Foto-BGEHWDDW-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGEHWDDW-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-4MDEY4OH-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MDEY4OH-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-PYWNJY7W-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-PYWNJY7W-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-P4Z4ARWG-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4Z4ARWG-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-FVAHGXB3-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-FVAHGXB3-D.jpg)