4 November 2013, 17:15
Ik heb van de week ook nog een interessante ontdekking gedaan. Mijn vader kwam even langs om de auto te bekijken en die vroeg zich af waarom het oliefilter in de accubak zit, aangezien dit niet origineel is. Het was mij nog niet opgevallen aangezien ik niet echt ervaring heb met bXX serie blokken. Mijn vader dacht dat er misschien een oliekoeler op heeft gezeten, en wanneer zou een oliekoeler gebruikt worden? In de rallysport misschien? :mrgreen:
Nu ben ik de stapel met bonnetjes en andere papieren nog eens gaan doorspitten en nu zie ik in een taxatie rapport van 2000 het volgende bij 'opties' staan: Halda twinmaster, speedpilot, 4 verstralers merk CibiÃ, racekuipen kleur zwart, stuurlock, brandspuit, lichtmetalen minilites 14". Motor, 4 cilinder 2 liter ca. 140pk, geheel gereviseerd en getuned.
Ik heb dus een ex rally auto gekocht
. Jammer genoeg zitten al die opties er niet meer op! Wat er aan de motor getuned is/was weet ik niet, maar 140 pk is niet origineel volgens mij. Ik ben nog bezig om meer over de historie van de auto te weten te krijgen.
Is er misschien iemand hier die 'm toch herkend?
Nu ben ik de stapel met bonnetjes en andere papieren nog eens gaan doorspitten en nu zie ik in een taxatie rapport van 2000 het volgende bij 'opties' staan: Halda twinmaster, speedpilot, 4 verstralers merk CibiÃ, racekuipen kleur zwart, stuurlock, brandspuit, lichtmetalen minilites 14". Motor, 4 cilinder 2 liter ca. 140pk, geheel gereviseerd en getuned.
Ik heb dus een ex rally auto gekocht

Is er misschien iemand hier die 'm toch herkend?
![[Afbeelding: n21g2d.jpg]](http://i42.tinypic.com/n21g2d.jpg)