Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1800s '67
#22
blijft keus, maar Hot Spark of soortgelijke werk al prima, en je hebt een B20B, klepspeling 0.50.. Wat wel de moeite waard is, en als je met deze carb blijft rijden, deze een keertje laten checken op de juiste sproeierbezetting, als die correct is levert het zomaar icm met een leuke ontsteking en iets meer 'ademruimte' nog wel wat trekkracht extra op.. Kijk ook onder de bodemplaat van de ontsteking of de centrifugaalgewichtjes nog en beetje redelijk zijn.. Helaas is de ontsteking voor een B20B behoorlijk zeldzaam en niet met die van een A uit te wisselen.. dwz, werkt dus niet correct genoeg..

Plaats voor het goede een nieuwe kurkpakking onder je kleppendeksel, en daar waar de schroefjes zitten zal het deksel wel enigzins zijn ingedeukt, als je dit wat uitdeukt sluit ie beter op de hele linie. Eigenlijk horen er 'halve maantjes' onder de schroefjes te zitten bij het blikken deksel om dit te voorkomen, betere verdeling van de krachten, die zijn meestal zoek..

Stuurhuis is oliegevuld, ws lekt de pakking en anders de keerring..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Berichten in dit topic
1800s '67 - door LJ - 27 October 2013, 09:25
1800s '67 - door volvo 245 SE 1992 - 27 October 2013, 10:13
1800s '67 - door MarcoV - 27 October 2013, 12:01
1800s '67 - door Stevves - 27 October 2013, 12:17
1800s '67 - door Jambon - 27 October 2013, 13:46
1800s '67 - door jos245 - 27 October 2013, 13:56
1800s '67 - door Jambon - 27 October 2013, 14:14
1800s '67 - door LJ - 27 October 2013, 16:35
1800s '67 - door Dopski - 27 October 2013, 16:50
1800s '67 - door Stevves - 27 October 2013, 21:15
1800s '67 - door LJ - 27 October 2013, 23:42
1800s '67 - door DennisvdB - 28 October 2013, 00:29
1800s '67 - door edwin - 28 October 2013, 08:37
1800s '67 - door SFRC - 28 October 2013, 09:21
1800s '67 - door v700r - 28 October 2013, 09:55
1800s '67 - door Jambon - 28 October 2013, 10:38
1800s '67 - door LJ - 28 October 2013, 18:55
1800s '67 - door LJ - 28 October 2013, 19:36
1800s '67 - door Laurens Zondag - 28 October 2013, 20:33
1800s '67 - door skidje - 28 October 2013, 23:00
1800s '67 - door Jambon - 28 October 2013, 23:58
1800s '67 - door LJ - 29 October 2013, 21:19
1800s '67 - door henqui - 29 October 2013, 21:44
1800s '67 - door oudevolvo - 29 October 2013, 22:54
1800s '67 - door Jambon - 29 October 2013, 23:54
1800s '67 - door LJ - 2 November 2013, 00:15
1800s '67 - door LJ - 2 November 2013, 00:16
1800s '67 - door Rob - 2 November 2013, 00:38
1800s '67 - door oudevolvo - 2 November 2013, 08:07
1800s '67 - door Jambon - 2 November 2013, 12:59
1800s '67 - door LJ - 2 November 2013, 13:51
1800s '67 - door Dopski - 2 November 2013, 17:11
1800s '67 - door LJ - 4 November 2013, 17:15
1800s '67 - door Estoque - 4 November 2013, 17:27
1800s '67 - door Jambon - 4 November 2013, 17:40
1800s '67 - door LJ - 23 November 2013, 23:00
1800s '67 - door v700r - 24 November 2013, 12:48
1800s '67 - door Laurens Zondag - 24 November 2013, 12:53
1800s '67 - door LJ - 24 November 2013, 15:15
1800s '67 - door nullifie - 24 November 2013, 15:38
1800s '67 - door LJ - 24 November 2013, 21:27
1800s '67 - door laptoprob - 24 November 2013, 23:18
1800s '67 - door Volvo 142 B23 - 24 November 2013, 23:31
1800s '67 - door nullifie - 25 November 2013, 00:25
1800s '67 - door LJ - 25 November 2013, 19:23
1800s '67 - door LJ - 9 December 2013, 16:02
1800s '67 - door skidje - 9 December 2013, 17:53
1800s '67 - door Jambon - 9 December 2013, 18:48
1800s '67 - door LJ - 21 December 2013, 23:51
1800s '67 - door Rob - 22 December 2013, 01:07
1800s '67 - door LJ - 22 December 2013, 02:38
1800s '67 - door Jambon - 22 December 2013, 15:14
1800s '67 - door LJ - 7 January 2014, 01:23
1800s '67 - door Jambon - 7 January 2014, 13:07
1800s '67 - door ton76 - 8 January 2014, 16:14
1800s '67 - door Laurens Zondag - 28 October 2013, 00:52

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)