28 October 2013, 23:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 October 2013, 00:03 door Jambon.)
blijft keus, maar Hot Spark of soortgelijke werk al prima, en je hebt een B20B, klepspeling 0.50.. Wat wel de moeite waard is, en als je met deze carb blijft rijden, deze een keertje laten checken op de juiste sproeierbezetting, als die correct is levert het zomaar icm met een leuke ontsteking en iets meer 'ademruimte' nog wel wat trekkracht extra op.. Kijk ook onder de bodemplaat van de ontsteking of de centrifugaalgewichtjes nog en beetje redelijk zijn.. Helaas is de ontsteking voor een B20B behoorlijk zeldzaam en niet met die van een A uit te wisselen.. dwz, werkt dus niet correct genoeg..
Plaats voor het goede een nieuwe kurkpakking onder je kleppendeksel, en daar waar de schroefjes zitten zal het deksel wel enigzins zijn ingedeukt, als je dit wat uitdeukt sluit ie beter op de hele linie. Eigenlijk horen er 'halve maantjes' onder de schroefjes te zitten bij het blikken deksel om dit te voorkomen, betere verdeling van de krachten, die zijn meestal zoek..
Stuurhuis is oliegevuld, ws lekt de pakking en anders de keerring..
Plaats voor het goede een nieuwe kurkpakking onder je kleppendeksel, en daar waar de schroefjes zitten zal het deksel wel enigzins zijn ingedeukt, als je dit wat uitdeukt sluit ie beter op de hele linie. Eigenlijk horen er 'halve maantjes' onder de schroefjes te zitten bij het blikken deksel om dit te voorkomen, betere verdeling van de krachten, die zijn meestal zoek..
Stuurhuis is oliegevuld, ws lekt de pakking en anders de keerring..