16 October 2013, 22:05
Arn02 schreef:Belangrijk om op te letten is dat je veel meeneemt van de donor. Uit m'n hoofd:
- de bak (duh)
- koppelomvormer en flexplaat
- olieleidingen naar radiateur
- baksteun (moet verder naar achteren, misschien gaten bijboren)
- kardanas
- schakelmechanismes met od-knop
- od-relais en kabelboompje
En misschien nog wel wat. Ik heb het uitgebreid beschreven hier: http://volvolvo.nl/threads/13221-Weer-ee...e-automaat
Had ik je al per pb gelinkt trouwens.
sux-s!
PS - waarom niet gelijk de motor van die '93-er er ook inhangen?
Ook het propje uit de krukas meenemen.....
Had trouwens bij mijn ombouw strippen aan de baksteun gelast die op het loze gat werden geschroefd. Een gat van de baksteun kon worden hergebruikt. De andere hangt los in de lucht. Volvo had helaas ook in mn model 79 de extra rij tapgaten naar achteren niet voorzien.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..