9 April 2006, 23:19
je betaald zo maar 300 eurie voor een onderblok met zuigerkoelers.
idd meer comp.verhouding krachtigere motor.
minder comp. verhouding meer turbodruk toe te voegen.
maar met een goed injectiesysteem kan je over de 1 bar turbodruk rijden hoor met de B230ET (wel dikke drijfstangen plaatsen).
531 is zelfde als 405.
alleen is de 531 en sommige 405 koppen niet te gebruiken voor mech.inj.
de 531 en 405 hebben grotere inlaat kanalen.
de 531 heeft een andere verbandingsruimte en de bougie staat er iets anders in.
dit voor een nog schonere/zuinigere motor.
idd meer comp.verhouding krachtigere motor.
minder comp. verhouding meer turbodruk toe te voegen.
maar met een goed injectiesysteem kan je over de 1 bar turbodruk rijden hoor met de B230ET (wel dikke drijfstangen plaatsen).
531 is zelfde als 405.
alleen is de 531 en sommige 405 koppen niet te gebruiken voor mech.inj.
de 531 en 405 hebben grotere inlaat kanalen.
de 531 heeft een andere verbandingsruimte en de bougie staat er iets anders in.
dit voor een nog schonere/zuinigere motor.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)