9 April 2006, 22:55
een B230ET heeft toch een 531 cylinderkop die beter doorstroomt dan de 530 van een B230FT?
ET heeft ook een A nokkenas, maar dat si natuurlijk altijd uit te wisselen mocht je een FT blok nemen...
Over het uitboren, er zijn een bepaalde serie late B230 blokken met hele dikke cylinderwanden. ergens op turbobricks gelezen en diverse mensen uit zweden hadden het er over. Dat is de R serie blokken (net zoals de K-serie oid, een letter om de productie versie aan te geven)
ET heeft ook een A nokkenas, maar dat si natuurlijk altijd uit te wisselen mocht je een FT blok nemen...
Over het uitboren, er zijn een bepaalde serie late B230 blokken met hele dikke cylinderwanden. ergens op turbobricks gelezen en diverse mensen uit zweden hadden het er over. Dat is de R serie blokken (net zoals de K-serie oid, een letter om de productie versie aan te geven)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

