7 September 2013, 15:36
De draaddoorvoer vanuit de tank is een roestgraag plekje.
Ik rij de gastank altijd helemaal leeg en aan het eind krijg je inderdaad de vreemde sensatie dat je wel gasgeeft maar niet versnelt, tijd om over te schakelen. Bij mijn 144's gaat dat vliegend (rijdend). De gastoevoer stopt onmiddelijk als je de schakelaar omzet (er zit nog schat ik voor 1 seconde gas in de leidingen), en de benzine stroomt in no time van de pomp naar de vlotterkamer etc.
Ik rij de gastank altijd helemaal leeg en aan het eind krijg je inderdaad de vreemde sensatie dat je wel gasgeeft maar niet versnelt, tijd om over te schakelen. Bij mijn 144's gaat dat vliegend (rijdend). De gastoevoer stopt onmiddelijk als je de schakelaar omzet (er zit nog schat ik voor 1 seconde gas in de leidingen), en de benzine stroomt in no time van de pomp naar de vlotterkamer etc.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969