9 April 2006, 00:16
goed verhaal jw240
sluit ik me bij aan.
boren is met het nieuwe tijpe motor bijna niet te doen.
een b200 opboren naar b230 vallen de gaten in de cilinderwanden.
een setje dikke drijfstangen heb ik nog wel liggen voor een b230.
onderdelen van het oude- naar de nieuwe type blokken over zetten kan je schudden das allemaal anders geworden.
dus maak je keuze.
ik zou kiezen voor de B230ET
redelijk goed aan te komen en een goede basis om te beginnen.
alleen andere drijfstangen plaatsen dan ben je klaar.
die 250 pk kunnen de dunnere drijfstangen nog wel behappen.
ga je dik boven de 300 pk dan ombouwen met wat zwaardere delen.
sluit ik me bij aan.
boren is met het nieuwe tijpe motor bijna niet te doen.
een b200 opboren naar b230 vallen de gaten in de cilinderwanden.
een setje dikke drijfstangen heb ik nog wel liggen voor een b230.
onderdelen van het oude- naar de nieuwe type blokken over zetten kan je schudden das allemaal anders geworden.
dus maak je keuze.
ik zou kiezen voor de B230ET
redelijk goed aan te komen en een goede basis om te beginnen.
alleen andere drijfstangen plaatsen dan ben je klaar.
die 250 pk kunnen de dunnere drijfstangen nog wel behappen.
ga je dik boven de 300 pk dan ombouwen met wat zwaardere delen.


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)