8 April 2006, 18:08
Maar een B230FT heeft 185 pk met intercooler, met betere in en uitlaatspruitstuk en electroninsche injectie.
Als je je dat soort dingen op een B21ET zet ga je er qua pk's al wel overheen heb ik het idee. Daarbij komt dat een B230FT ook lichtere drijfstangen heeft, nou weet ik dat in dit geval niet zeker omdat ie 1984 komt en volgens mij zijn die lichtere drijfstangen van na 1987, maar dat weet ik nie zeker.
Is het een optie om de B21 op te boren naar 2300 en dan de zuigers te gebruiken van een B23FT. Of ga je dan teveel onderdelen uitwisselen wat niet helemaal lekker met elkaar kan werken.
ten slotte zou je dan de electonische injectie van de B23FT gebruiken of de K-tronic?
Het gaat misschien wat voor 250 pk'tjes maar misschien als het allemaal heel blijft gaan we gewoon nog een paar pk's verder.
Als je je dat soort dingen op een B21ET zet ga je er qua pk's al wel overheen heb ik het idee. Daarbij komt dat een B230FT ook lichtere drijfstangen heeft, nou weet ik dat in dit geval niet zeker omdat ie 1984 komt en volgens mij zijn die lichtere drijfstangen van na 1987, maar dat weet ik nie zeker.
Is het een optie om de B21 op te boren naar 2300 en dan de zuigers te gebruiken van een B23FT. Of ga je dan teveel onderdelen uitwisselen wat niet helemaal lekker met elkaar kan werken.
ten slotte zou je dan de electonische injectie van de B23FT gebruiken of de K-tronic?
Het gaat misschien wat voor 250 pk'tjes maar misschien als het allemaal heel blijft gaan we gewoon nog een paar pk's verder.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's

