5 April 2006, 08:34
Sander van Buiten schreef:Nee, ik weet het ook niet. Zal wel weer duur zijn.
Rob, ben (bewust) nog niet wezen kijken. Ben bang dat ik dan domme dingen ga doen.........
Heb net de 264 weggebracht. Toen ik vertelde dat ik naar een 262C wilde gaan kijken, begon garagehouder bijna te huilen....................vertelde dat ie voor een klant die er ook perse eentje wilde, eentje gezocht en gevonden had. Ding stond nu minimaal 3 dagen in de week bij hem in de werkplaats. Geen details (hij had t druk). Zal nog s vragen als ik m ophaal.
Maar ja, hij raadde mij ook af om mijn 244DL weg te doen en alleen in de 264 te gaan rijden. Nog geen dag spijt van gehad. En bovendien: het heeft ook lang niet altijd met verstand te maken......dan kocht ik wel een Starlet oid....... 8)hock: :lol:
Wat is er qua techniek dan anders aan een 262C? Ik bedoel, in vergelijk met de 264... Motor is gelijk... Denk dat het een toevalstreffer is dat die 262C zo slecht was
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937


hock: :lol: