19 November 2014, 13:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 November 2014, 14:25 door Dopski.)
Ik betwijfel of dat zo makkelijk is.
De 240 heeft een McPherson veerpoot, de 140/1800 een soort van dubbele wishbone constructie. Of denk je dat het mogelijk is het gehele draaiende deel van een 240 over te zetten op een tap van een 1800?
240 naaf:
![[Afbeelding: 240pootklaar_zpsb97149be.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/240pootklaar_zpsb97149be.jpg)
http://volvolvo.nl/threads/2959-Dop-s-sh...post333599
140 naaf:
![[Afbeelding: cimg6528.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/221/cimg6528.jpg)
http://volvolvo.nl/threads/3211-Mijn-Vol...post292198
De 240 heeft een McPherson veerpoot, de 140/1800 een soort van dubbele wishbone constructie. Of denk je dat het mogelijk is het gehele draaiende deel van een 240 over te zetten op een tap van een 1800?
240 naaf:
![[Afbeelding: 240pootklaar_zpsb97149be.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/240pootklaar_zpsb97149be.jpg)
http://volvolvo.nl/threads/2959-Dop-s-sh...post333599
140 naaf:
![[Afbeelding: cimg6528.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/221/cimg6528.jpg)
http://volvolvo.nl/threads/3211-Mijn-Vol...post292198

