12 May 2013, 11:39
Hallo!
ik mis mijn Amazon toch wel erg, en denk erover terug te gaan naar het vertrouwde Volvo. Als betrouwbare gezinsbak denk ik dan aan de opvolger van de Amazon, de 100-serie.
Bij voorkeur zou ik een 165 rijden, maar ze zijn niet echt ruim beschikbaar, zeg maar.
Als ik zou kiezen voor een 'gewone' 145, zou daar dan de techniek van de 264/265 in passen? Dus de PRV-motor, de stuurbekrachtiging e.d. Of heb ik dan toch de langere neus nodig? Is het patroon van motorsteunen dusdanig dat het past, of moeten er steunen worden gemaakt/omgelast? Is de tunnel groot genoeg om bv de 4-traps automaat eronder te hangen?
Dank voor jullie hulp alvast!
ik mis mijn Amazon toch wel erg, en denk erover terug te gaan naar het vertrouwde Volvo. Als betrouwbare gezinsbak denk ik dan aan de opvolger van de Amazon, de 100-serie.
Bij voorkeur zou ik een 165 rijden, maar ze zijn niet echt ruim beschikbaar, zeg maar.
Als ik zou kiezen voor een 'gewone' 145, zou daar dan de techniek van de 264/265 in passen? Dus de PRV-motor, de stuurbekrachtiging e.d. Of heb ik dan toch de langere neus nodig? Is het patroon van motorsteunen dusdanig dat het past, of moeten er steunen worden gemaakt/omgelast? Is de tunnel groot genoeg om bv de 4-traps automaat eronder te hangen?
Dank voor jullie hulp alvast!