5 May 2013, 15:22
Deze behuizing zat bij de ecu, zou niet weten waar ik zoiets moet kopen. Er zijn externe drivers maar die zijn 3 keer zo duur. Inmiddels loopt hij al een paar dagen sequentieel.
Starten van de motor gaat nu ook goed, ik heb een ander stationair "programmatje" gepakt nu regelt hij op vast punten dus bij 80 graden staat de klep zoveel % open ipv dat de ecu het zelf bepaalde.
Stationair toerental word ook steeds constanter.
Wat me wel opviel de ve tabel die de hoeveelheid brandstof bepaalt is na het sequentieel instellen 20-30% omlaag gegaan ben benieuwd wat dat met het verbruik gaat doen
(en heb sequentieel nog redelijk natte vingerwerk afgesteld)
Nu nog wachten op de nieuwe lpg nozzle's had ze te ver opgeboort dus motor loopt wel op lpg maar enkel stationair, met een afr van 10,1 dus hij kan niet eens meten hoe rijk haha.
Starten van de motor gaat nu ook goed, ik heb een ander stationair "programmatje" gepakt nu regelt hij op vast punten dus bij 80 graden staat de klep zoveel % open ipv dat de ecu het zelf bepaalde.
Stationair toerental word ook steeds constanter.
Wat me wel opviel de ve tabel die de hoeveelheid brandstof bepaalt is na het sequentieel instellen 20-30% omlaag gegaan ben benieuwd wat dat met het verbruik gaat doen
![[Afbeelding: icon_e_biggrin.gif]](http://www.volvokv.nl/forum/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Nu nog wachten op de nieuwe lpg nozzle's had ze te ver opgeboort dus motor loopt wel op lpg maar enkel stationair, met een afr van 10,1 dus hij kan niet eens meten hoe rijk haha.