Schijnt dus helemaal niet zo'n flauwekul te zijn .
Toevallig heb ik afgelopen week op m'n werk iemand gesproken van de firma "triple r ".
http://www.tris.pro/
We hadden van hun een filtersetje geleend om vuil uit onze gasturbineolie te filteren.
In hun bedrijfswagenpark waren ze druk aan het expirementeren met zo'n waterstofgenerator.
Hij legde uit dat de toegevoegde waterstof en zuurstof niet als hoofdbrandstof werkte maar meer als katalysator.
Omdat ik erg sceptisch was nodigde hij mij uit om een kijkje te nemen bij zijn bus.
Ik heb de installatie gezien in zijn VW transporter diesel en was kinderlijk eenvoudig van opzet.
Ook had hij het in zijn mustang gebouwd met (ik citeer) verbluffende resultaten.
Zijn generator (hij bouwde ze zelf) zag er uit als een kleine platenkoeler van 30 x 20 x 4 cm.
Op deze platen stond 12 volt en waren omringd met water.
Het gevormde knalgas ging met een slangetje naar de aanzuig tussen luchtfilter en spruitstuk.
Toevallig heb ik afgelopen week op m'n werk iemand gesproken van de firma "triple r ".
http://www.tris.pro/
We hadden van hun een filtersetje geleend om vuil uit onze gasturbineolie te filteren.
In hun bedrijfswagenpark waren ze druk aan het expirementeren met zo'n waterstofgenerator.
Hij legde uit dat de toegevoegde waterstof en zuurstof niet als hoofdbrandstof werkte maar meer als katalysator.
Omdat ik erg sceptisch was nodigde hij mij uit om een kijkje te nemen bij zijn bus.
Ik heb de installatie gezien in zijn VW transporter diesel en was kinderlijk eenvoudig van opzet.
Ook had hij het in zijn mustang gebouwd met (ik citeer) verbluffende resultaten.
Zijn generator (hij bouwde ze zelf) zag er uit als een kleine platenkoeler van 30 x 20 x 4 cm.
Op deze platen stond 12 volt en waren omringd met water.
Het gevormde knalgas ging met een slangetje naar de aanzuig tussen luchtfilter en spruitstuk.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.