15 April 2013, 23:47
De signalen van de piggyback zou je weer kunnen opwaarderen met een thyristor om aan het vereiste vermogen voor twee injectoren te halen.
Vijfde injector? Vanaf een bepaald toerental continu laten inspuiten net na de gasklep wellicht? De mapping in megasquirt kun je dan hier weer op aanpassen maar dan kun je weer net zo goed gelijk alles vanaf megasquirt pakken.
Vijfde injector? Vanaf een bepaald toerental continu laten inspuiten net na de gasklep wellicht? De mapping in megasquirt kun je dan hier weer op aanpassen maar dan kun je weer net zo goed gelijk alles vanaf megasquirt pakken.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014