15 April 2013, 08:31
De 240 ('93) van mijn vader stond origineel op 14 inch staal. De wegligging was belabberd, vooral wanneer de caravan erachter hing. Toen hebben we er een mooie set turbo velgen onder gelegd. Hierop zaten Hankook banden. Probleem direct verholpen, super goede banden voor de wegligging. Het voelde weer lekker om met de caravan te rijden. Nu moesten er nieuwe banden onder, en onder het mom van 'niet te duur' heeft de garage er Rockstones onder gelegd. Ik zei gelijk al, niet doen, da's rommel, maargoed. Nu is ie er inderdaad ook achter gekomen dat het waardeloze banden zijn.
Hij wil dus nieuwe erop, maar welke? Het liefst dezelfde Hankook's, maar die worden niet meer gemaakt en zijn niet meer te krijgen.
Dus, welke 15 inch banden bevallen jullie goed, qua 'gezwabber' aan de achterkant? Op mijn S60 heb ik Michelin Pilot Sport (17"), super tevreden over, maar geldt dat ook voor de 195/65/15 maat van de Energy Saver?
Hij wil dus nieuwe erop, maar welke? Het liefst dezelfde Hankook's, maar die worden niet meer gemaakt en zijn niet meer te krijgen.
Dus, welke 15 inch banden bevallen jullie goed, qua 'gezwabber' aan de achterkant? Op mijn S60 heb ik Michelin Pilot Sport (17"), super tevreden over, maar geldt dat ook voor de 195/65/15 maat van de Energy Saver?