Mag wel, hoeft niet. Ik reageer hier wel, dan is het voor iedereen zichtbaar.
Ik heb een TTV billet vliegwiel, waar een koppeling met drukgroep van een 850R op past. Dit is zover ik weet enkel voor de B2xx motoren, en niet voor een B21.
Vaak wordt bij een B2xx een 940 diesel drukgroep en koppeling gebruikt, maar ook dat gaat niet op voor de B21.
Heb wel dit gevonden, maar op het achterhaald is om te zeggen dat een M46 maar zoveel pk aan kan weet ik niet, geen ervaring mee:
If your stock clutch is just a bit tired, it´ll let you know as soon as you hit 200 HP. Since the M46 transmission won´t hold up at over 250 HP, there is no point in installing a super strong clutch with this transmission, a slipping clutch might help you save the tranny acting as a torque regulator.
Centerforce I clutch: a stronger clutch is not recomended because the M46 needs a "torque regulator" to help dampen and survive shock loads under agressive driving.
Ik heb een TTV billet vliegwiel, waar een koppeling met drukgroep van een 850R op past. Dit is zover ik weet enkel voor de B2xx motoren, en niet voor een B21.
Vaak wordt bij een B2xx een 940 diesel drukgroep en koppeling gebruikt, maar ook dat gaat niet op voor de B21.
Heb wel dit gevonden, maar op het achterhaald is om te zeggen dat een M46 maar zoveel pk aan kan weet ik niet, geen ervaring mee:
If your stock clutch is just a bit tired, it´ll let you know as soon as you hit 200 HP. Since the M46 transmission won´t hold up at over 250 HP, there is no point in installing a super strong clutch with this transmission, a slipping clutch might help you save the tranny acting as a torque regulator.
Centerforce I clutch: a stronger clutch is not recomended because the M46 needs a "torque regulator" to help dampen and survive shock loads under agressive driving.

