16 November 2014, 11:54
De mensen die 240 remklauwen passend maken voor bmw's, escorts, opels etc nemen vaak de normale 240 klauwen, pluggen een van de 2 leidingen af en boren een kanaal door. Even goed opletten of dat met ontluchten wil gaan. Wellicht kan dat ook met P1800 spul.
Denk ook dat een sper fijner is. Wel iets minder idiot proof. Hangt ook beetje af van hoeveel vermogen je wil, kan me voorstellen dat een sper met 120 pk niet veel in actie hoeft te komen, behalve bij sneeuw en vroeg op het gas in de bocht. En dat doet het dan beter dan de meeste oudere abs gebaseerde traction systemen. Dat van de 850 werkt wel in bepaalde gevallen. Meer om in de modder enigszins goed weg te komen ipv performance.
TrueTrack is een mooi Torsen diff dat nog nieuw te koop is voor onze achterassen. Stevig.
Denk ook dat een sper fijner is. Wel iets minder idiot proof. Hangt ook beetje af van hoeveel vermogen je wil, kan me voorstellen dat een sper met 120 pk niet veel in actie hoeft te komen, behalve bij sneeuw en vroeg op het gas in de bocht. En dat doet het dan beter dan de meeste oudere abs gebaseerde traction systemen. Dat van de 850 werkt wel in bepaalde gevallen. Meer om in de modder enigszins goed weg te komen ipv performance.
TrueTrack is een mooi Torsen diff dat nog nieuw te koop is voor onze achterassen. Stevig.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

