19 November 2014, 19:40
Dopski schreef:Ik betwijfel of dat zo makkelijk is.
De 240 heeft een McPherson veerpoot, de 140/1800 een soort van dubbele wishbone constructie. Of denk je dat het mogelijk is het gehele draaiende deel van een 240 over te zetten op een tap van een 1800?
240 naaf:
http://volvolvo.nl/threads/2959-Dop-s-sh...post333599
140 naaf:
http://volvolvo.nl/threads/3211-Mijn-Vol...post292198
Waarschijnlijk een stomme vraag, anders haalden jullie voorgaande niet aan... is het niet een kwestie van de sensorring overzetten op de 1800 wielschijf en een beugel monteren waar de sensor op komt zitten?


![[Afbeelding: 240pootklaar_zpsb97149be.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/240pootklaar_zpsb97149be.jpg)
![[Afbeelding: cimg6528.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/221/cimg6528.jpg)