12 March 2013, 15:13
He leuk, een pats draadje!
Meestal tussen de 130 en 140 op de teller met onze 79-er 245. Dan draait het blokje mooi en rustig rond. Bij 120 km/u bromt de uitlaat nogal hinderlijk. Aantal toeren weet ik niet, er zit geen toerenmeetinstrument in het dashboard. En bij het zelf tellen raak ik steeds de tel kwijt. Ik rijd wel veel al op snelwegen waar je 20 of 130 mag dus da's handig.
Met caravan tussen de 90 en 110 in de 4de versnelling. Daaronder wordt het al snel terug naar de 3 schakelen.
Tja, windgeruis. Nihil vergeleken met de MGB @ elke snelheid.
Meestal tussen de 130 en 140 op de teller met onze 79-er 245. Dan draait het blokje mooi en rustig rond. Bij 120 km/u bromt de uitlaat nogal hinderlijk. Aantal toeren weet ik niet, er zit geen toerenmeetinstrument in het dashboard. En bij het zelf tellen raak ik steeds de tel kwijt. Ik rijd wel veel al op snelwegen waar je 20 of 130 mag dus da's handig.
Met caravan tussen de 90 en 110 in de 4de versnelling. Daaronder wordt het al snel terug naar de 3 schakelen.
Tja, windgeruis. Nihil vergeleken met de MGB @ elke snelheid.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus