ik krijg altijd weer een mindf.ck als ik de foto's bekijk .
Onbewust kijk ik naar de motorkapscharnieren en ga er dan vanuit dat dat de paravankant is .
Vervolgens blijken dan dat het inlaatspr.stuk en uitl.spr.stuk verwisseld te zijn.
En de veerpoten staan belachelijk ver naar voren.
Maar na +/- 15 sec. kom ik weer op aarde terecht en realiseer ik me dat bij de 340 de kap aan de voorkant scharniert......
Onbewust kijk ik naar de motorkapscharnieren en ga er dan vanuit dat dat de paravankant is .
Vervolgens blijken dan dat het inlaatspr.stuk en uitl.spr.stuk verwisseld te zijn.
En de veerpoten staan belachelijk ver naar voren.
Maar na +/- 15 sec. kom ik weer op aarde terecht en realiseer ik me dat bij de 340 de kap aan de voorkant scharniert......
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.