11 March 2013, 09:53
Na een jaar gereden te hebben in een 240 ben ik om en wil ik mijn huidige 240 polar inruilen voor een nette super polar met alle toeters en bellen op LPG. Mocht iemand er eentje in de aanbieding hebben hoor ik het graag! Bij de bekendere auto bededrijven als AutoPaashuis en Schmidt Gemert staan een paar mooie exemplaren maar daar vragen ze wel de hoofdprijs rond de â¬8.000,- en dat is mij een beetje te gortig.
Mocht iemand interesse hebben in mijn huidige 240: Betreft een '91, 350.00km, LPG, lm velgen, middenarmsteun, bagagerek, trekhaak.
Pluspunten: loopt prima op gas, net interieur, nieuwe banden, dist. riem en versnellingsbak recent vervangen door vorige eigenaar.
Minpunten: roest aan rand wielkasten en beginnend op rand achterklep, klein scheurtje voorruit, lekt koelvloeistof bij waarschijnlijk kachelradiateur.
Mocht iemand interesse hebben in mijn huidige 240: Betreft een '91, 350.00km, LPG, lm velgen, middenarmsteun, bagagerek, trekhaak.
Pluspunten: loopt prima op gas, net interieur, nieuwe banden, dist. riem en versnellingsbak recent vervangen door vorige eigenaar.
Minpunten: roest aan rand wielkasten en beginnend op rand achterklep, klein scheurtje voorruit, lekt koelvloeistof bij waarschijnlijk kachelradiateur.