Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbometer blijft in het midden staan
Goedemiddag,

Zojuist dikke pech met m'n net aangeschafte Turbo. De auto liet me staan. Ik ben nog niet zeker of het probleem specifiek Turbo-gerelateerd is ofdat er iets anders aan de hand, maar wellicht dat jullie hier ideeën hebben.

De auto sloeg af. Bij opnieuw starten lijkt het of hij meteen wil aanslaan, echter dan slaat ie ook meteen af. De auto heeft een elektraprobleem (de auto wil afslaan/ maakte kortsluiting als ik de richtingaanwijzer aanzette). Of dit hiermee te maken heeft, dat weet ik nog niet.

Het gekke is dat de turbometer net in zijn gele gebied blijft hangen, ook als de auto uit is of de spanning van de accu is... Vandaar mijn vraag in dit subforum... Zou er iets mechanisch met de Turbo aan de hand zijn of moet ik toch het euvel in de elektra gaan zoeken?

Ik zie daarnaast op het mechanische injectiesysteem een kleine benzinelekkage bij de aansluiting van een van de slangetjes... Dat lijkt me ook nog niet helemaal zoals Volvo het ooit bedoelt heeft.

Hoor graag jullie mening.

groet,
Stevves.
Antwoord

Berichten in dit topic
Turbometer blijft in het midden staan - door Stevves - 24 February 2013, 17:54
Turbometer blijft in het midden staan - door Dopski - 24 February 2013, 18:42
Turbometer blijft in het midden staan - door Stevves - 24 February 2013, 19:47
Turbometer blijft in het midden staan - door Stevves - 26 February 2013, 12:40

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Help, mijn 240 Turbo blijft maar roken ! eric 17 13.342 9 February 2012, 20:54
Laatste bericht: eric
  BRANDSTOFPOMP BLIJFT HANGEN cooper 24 16.274 16 January 2008, 00:26
Laatste bericht: Ticcie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)