14 November 2014, 22:59
Voor mijn schatje ooit de 144 voorzien van een 164 stuurbekrachtiging. Daar was ze heel blij mee. In een jaar of 5-6 isze maar 1x stil komen te staan. Maar telefonisch een tik op de bendix laten geven en ze kon verder.....
Ze rijdt nu al weer 5 jaar de 245 met automaat. Ik krijg haar niet meer in een ouder exemplaar. Ook met die 245 rijdt ze al weer meer dan 4 jaar zonder problemen.
Had de amazon klaar gemaakt maar ze heeft hem een x gestart en een keer af laten staan. Daarna niet meer naar omgekeken. Die kan de schuur in... want ze moet zelfs aan een choke trekken en gasgeven!!!! En dat krijg ik niet omgeschakeld in dat koppie..... dus helaas:We gaan maar even door met wegenbelasting betalen.
Kortom... eenmaal een 240 zonder problemen dan zal het moeilijk worden ouder te gaan rijden.
Ze rijdt nu al weer 5 jaar de 245 met automaat. Ik krijg haar niet meer in een ouder exemplaar. Ook met die 245 rijdt ze al weer meer dan 4 jaar zonder problemen.
Had de amazon klaar gemaakt maar ze heeft hem een x gestart en een keer af laten staan. Daarna niet meer naar omgekeken. Die kan de schuur in... want ze moet zelfs aan een choke trekken en gasgeven!!!! En dat krijg ik niet omgeschakeld in dat koppie..... dus helaas:We gaan maar even door met wegenbelasting betalen.
Kortom... eenmaal een 240 zonder problemen dan zal het moeilijk worden ouder te gaan rijden.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..


