20 September 2012, 15:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 September 2012, 22:20 door Dopski.)
UITNODIGING
Beste (Volvo)vriend/vriendin,
Wij ondersteunen stichting Watergas.nu , die een nieuw “avontuur” zijn aangegaan om samen met Volvo te proberen de Auto van de Toekomst in beeld te brengen. Ze laten Volvo zien dat met watergas een brandstofbesparing van meer dan 30% te behalen is. Ook is er een reductie van schadelijke uitstoot, voor een beter milieu! Samen met Volvo willen zij een optimale ‘Volvo-besparingskit’ voor de vele bestaande Volvo’s ontwikkelen. Wellicht dat dit ook voor uw auto interessant kan zijn… (alle merken).
* MOD-KNIP: het vragen om een bijdrage vind ik wat vergaan voor een evenement
kom op 5 oktober van 15.00 – 17.00 uur naar de presentatie in het Groene Paviljoen!
Ik hoop u te mogen begroeten op 5 oktober a.s.
Met vriendelijke groet / Med vänliga hälsningar,
Hans Blokzijl
Swedish Collection BV
Beste (Volvo)vriend/vriendin,
Wij ondersteunen stichting Watergas.nu , die een nieuw “avontuur” zijn aangegaan om samen met Volvo te proberen de Auto van de Toekomst in beeld te brengen. Ze laten Volvo zien dat met watergas een brandstofbesparing van meer dan 30% te behalen is. Ook is er een reductie van schadelijke uitstoot, voor een beter milieu! Samen met Volvo willen zij een optimale ‘Volvo-besparingskit’ voor de vele bestaande Volvo’s ontwikkelen. Wellicht dat dit ook voor uw auto interessant kan zijn… (alle merken).
* MOD-KNIP: het vragen om een bijdrage vind ik wat vergaan voor een evenement
kom op 5 oktober van 15.00 – 17.00 uur naar de presentatie in het Groene Paviljoen!
Ik hoop u te mogen begroeten op 5 oktober a.s.
Met vriendelijke groet / Med vänliga hälsningar,
Hans Blokzijl
Swedish Collection BV
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers