22 September 2014, 21:49
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 September 2014, 21:40 door Rin.)
Dag
Het is een Accuspark vind je op Marktplaats past zo op de plaats van de contactpuntjes en condensator kan weg.
Aan plus 12 v, (komend van contactslot) naar ballastweerstand prik je de rode draad van de accuplus, of direct op 12 volt bij 12 volt bobine (zonder ballastweestand). Zwarte draad op 0 van bobine.
Afstellen met lampje. Let op: langzaam draaien met rotor, lampje gaat maar heel even van aan naar uit. Als je snel draait zie je dit niet eens.
Firma zit in Venray. Kostte vorig jaar 45 euro incl. verzenden. Je hebt twee verschillende opzet stukjes voor op de rotor, ÃÃn voor rotor (dik) met trigger (inspuitmotor) en een voor rotor (normaal) versie zonder trigger (carburateurmotor). Eenmaal geïnstalleerd heb je er geen omkijken meer naar. Dus geen slijtende inbrandende puntjes meer en geen dwell angle problemen maar wel een mooie sterke vonk!
Grt.
Het is een Accuspark vind je op Marktplaats past zo op de plaats van de contactpuntjes en condensator kan weg.
Aan plus 12 v, (komend van contactslot) naar ballastweerstand prik je de rode draad van de accuplus, of direct op 12 volt bij 12 volt bobine (zonder ballastweestand). Zwarte draad op 0 van bobine.
Afstellen met lampje. Let op: langzaam draaien met rotor, lampje gaat maar heel even van aan naar uit. Als je snel draait zie je dit niet eens.
Firma zit in Venray. Kostte vorig jaar 45 euro incl. verzenden. Je hebt twee verschillende opzet stukjes voor op de rotor, ÃÃn voor rotor (dik) met trigger (inspuitmotor) en een voor rotor (normaal) versie zonder trigger (carburateurmotor). Eenmaal geïnstalleerd heb je er geen omkijken meer naar. Dus geen slijtende inbrandende puntjes meer en geen dwell angle problemen maar wel een mooie sterke vonk!
Grt.

