28 August 2012, 09:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 August 2012, 09:31 door Marc1970.)
Precies. Dat zit precies onder die schuin omhoog krullende verstevigingsbalk op 2/3 van het binnenscherm (je ziet de bruine loodmenie binnenkant van die balk), dus lastig lassen omdat je van onderaf zal moeten werken. Maar nog steeds goed te doen, zeker als je er al 900 euro in hebt zitten.
Hang de motor op aan een houten balk over de voorschermen, maak motorsteunen en evt. de stuurarmen los, drop de vooras (4 dikke bouten) 10 cm en mep/las er een stuk plaat onder, mag gerust in 5 stukjes als je de bocht niet omkomt, met grote bobbels of wat dan ook, geeft niet je ziet er na afloop niks meer van. Vooras weer vastbouten, ik heb niks gemerkt van veranderende uitlijning of wat dan ook.
Bij de motorkapscharnier is ook zo'n klassiek drama, maar een makkie vergeleken bij het binnenscherm-probleem als je het voorscherm eraf hebt. Prettige werkhoogte ook.
Inspirerende foto:
Hang de motor op aan een houten balk over de voorschermen, maak motorsteunen en evt. de stuurarmen los, drop de vooras (4 dikke bouten) 10 cm en mep/las er een stuk plaat onder, mag gerust in 5 stukjes als je de bocht niet omkomt, met grote bobbels of wat dan ook, geeft niet je ziet er na afloop niks meer van. Vooras weer vastbouten, ik heb niks gemerkt van veranderende uitlijning of wat dan ook.
Bij de motorkapscharnier is ook zo'n klassiek drama, maar een makkie vergeleken bij het binnenscherm-probleem als je het voorscherm eraf hebt. Prettige werkhoogte ook.
Inspirerende foto:
![[Afbeelding: 144chassiskl.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/144chassiskl.jpg)
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969