27 March 2006, 23:53
Hans Nicolai schreef:Ik heb een 245 met een electrisch schuif/kanteldak van Hollandia. Over de hoofdruimte heb ik niet te klagen. Ik ben zelf 1.84m. Voordeel veel frisse lucht en een stuk lichter in de Volvo. Het interieur is toch al wat donker dus ieder licht welkom. Wat ik alleen niet zo mooi vind is het gaatje achter het dak voor de noodsleutel voor het geval dat het dak niet meer elektrisch dicht wil. Wat je wel in de gaten moet houden is het afvoersysteem van het dak. Wanneer dit dicht gaat zitten, zit je zo met je achterste op een natte stoel. Bij mijn garage wordt dit in ieder geval bij elke beurt even met de hogedruk doorgeblazen.
Is dat dat plastic dopje met Hollandia erop?
Zit (bij mijn niet meer werkende electrische Hollandia dak) ongeveer boven de achterbank denk ik.
Had al wat lopen frotten aan dit dopje maar kreeg het er niet af.
Mijn schuifdak werkt overigens nog steeds niet, volgens de APK meneer is de motor kaduuk.
Om die te vervangen moet ik eerst een goede 2e hands motor scoren, da's volgens mij al een probleem op zich.
Vervolgens de hemel verwijderen, iemand tips hiervoor?
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.