27 March 2006, 22:45
maar met dat water (pekel) gaat het steeds harder en verder
tis toch wel zaak dat je ze dicht krijgt.
anders is het repareren niet meer te over zien.
roest is raar spul.
vooral als je de roest gaat weg kloppen.
dan is het gat zo maar 2x zo groot
de bekleding blijft heel lang nat en kan moeilijk drogen in de auto omdat het slecht ventileert
en als je bekleding nat word en je auto staat in het zonnetje
dan krijg je overal het vocht in je auto door condens vorming.
dit slaat op alle kale ijzeren plekken in het interieur waar je langzaam aan ook roest vorming op krijgt.
dus als dit te lang zo blijft , en je begint je auto te strippen om het op te knappen , sla je je voor je kop dat je er zo lang mee heb gereden.
maar dit moet je zelf weten natuurlijk.
zonde van je turb.
ik neem trouwens aan dat je gaten in de bodemplaat heb zoals de meeste 240's
tis toch wel zaak dat je ze dicht krijgt.
anders is het repareren niet meer te over zien.
roest is raar spul.
vooral als je de roest gaat weg kloppen.
dan is het gat zo maar 2x zo groot
de bekleding blijft heel lang nat en kan moeilijk drogen in de auto omdat het slecht ventileert
en als je bekleding nat word en je auto staat in het zonnetje
dan krijg je overal het vocht in je auto door condens vorming.
dit slaat op alle kale ijzeren plekken in het interieur waar je langzaam aan ook roest vorming op krijgt.
dus als dit te lang zo blijft , en je begint je auto te strippen om het op te knappen , sla je je voor je kop dat je er zo lang mee heb gereden.
maar dit moet je zelf weten natuurlijk.
zonde van je turb.
ik neem trouwens aan dat je gaten in de bodemplaat heb zoals de meeste 240's


![[Afbeelding: shockedy.gif]](http://img192.imageshack.us/img192/8264/shockedy.gif)