19 August 2012, 21:42
Vanmorgen heb ik eerst maar eens de 3 M5 boutjes waar de brandstofrail mee op het inlaatspruitstuk geschroefd zit,vervangen door tapeindes.Bij normaal gebruik,lees niet meerdere keren los en weer vast draaien ,is dit niet nodig maar d3 rail is de llatste tyd zo vaak los gemaakt en weer vast gezet dat dat de schroefdraad in het aluminium begon na te laten.Dus tapeindjes dr in en probleem opgelost.Daarna de 0ranje injectoren gemonteerd.Met de originele LMM loopt ie dan wel stationair maar zo gauw je gas geeft is ie de weg kwijt en verzuipt gewoon.Ok geen punt,daar hebben we 'n oplossing voor.Volgens wat er op 300power in zweden verteld wordt moet dus de iedeale combi bestaan uit de oranje injectoren uit de 850T5 en een LMM uit een BMW 535i .
Niet lopen...met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen .Ik heb die LMM gebruikt gekocht en toen werd gezegd dat ie uit n rijdende auto is gekomen maar nu begon ik toch ernstige twijfels te krijgen over de staat van het ding.UIteindelijk alles maar weer terug naar origineel gebouwd.Morgen maar eens ffff naar de Boschdienst hier in het dorp om het ding door te laten meten.Veel zin had ik er overigens ook niet meer in.Het was op de parkeerplaats vóór het huis bijna 40' en ik had al eens mn klauw verbrand aan een ringsleutel die fff te lang in de zon had gelegen.De geest er mee.Heb mn zwembroek aan getrokken en heb t grootste deel van de middag in het zwembad onder de parasol gelegen!
Omdat t verhaal me eigenlijk niet lekker zat heb ik de LMM(nadat ik me met veel tegenzin uit t zwembad gesleept had) naar binnen gehaald om te kijken of er überhaupt iets te meten viel aan dat ding.En ja de multimeter gaf wisselende waardes als de klep bewoog.Da's mooi maar toen vroeg ik me toch wel af waarom de diameter van dat ding zo groot is terwijl de klep die er in zit niet verder open kan als haaks op de doorstroomrichting en dus min of meer alle lucht tegenhoudt?
Goed....nog eens wat met die klep zitten pielen en ineens was het net alsof er iets weg was en toen ging de klep wel helemaal open!
Conclusie mag waarschijnlijk zijn dat ie dus niet te weinig brandstof kreeg maar hoogstwaarschijnlijk veels te veel in verhouding met dat kleine beetje lucht wat nog door de LMM kon.Ik heb daarna nog eens de multimeter aan de lmm gehangen omdat ik een beetje bang was dit er nu intern iets kapot was maar nee hoor en nu natuurlijk nog een veel groter verschil in waardes!
Mooi,dan morgen nog maar eens proberen,vandaag niet meer,tis mooi geweest!
Niet lopen...met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen .Ik heb die LMM gebruikt gekocht en toen werd gezegd dat ie uit n rijdende auto is gekomen maar nu begon ik toch ernstige twijfels te krijgen over de staat van het ding.UIteindelijk alles maar weer terug naar origineel gebouwd.Morgen maar eens ffff naar de Boschdienst hier in het dorp om het ding door te laten meten.Veel zin had ik er overigens ook niet meer in.Het was op de parkeerplaats vóór het huis bijna 40' en ik had al eens mn klauw verbrand aan een ringsleutel die fff te lang in de zon had gelegen.De geest er mee.Heb mn zwembroek aan getrokken en heb t grootste deel van de middag in het zwembad onder de parasol gelegen!
Omdat t verhaal me eigenlijk niet lekker zat heb ik de LMM(nadat ik me met veel tegenzin uit t zwembad gesleept had) naar binnen gehaald om te kijken of er überhaupt iets te meten viel aan dat ding.En ja de multimeter gaf wisselende waardes als de klep bewoog.Da's mooi maar toen vroeg ik me toch wel af waarom de diameter van dat ding zo groot is terwijl de klep die er in zit niet verder open kan als haaks op de doorstroomrichting en dus min of meer alle lucht tegenhoudt?
Goed....nog eens wat met die klep zitten pielen en ineens was het net alsof er iets weg was en toen ging de klep wel helemaal open!
Conclusie mag waarschijnlijk zijn dat ie dus niet te weinig brandstof kreeg maar hoogstwaarschijnlijk veels te veel in verhouding met dat kleine beetje lucht wat nog door de LMM kon.Ik heb daarna nog eens de multimeter aan de lmm gehangen omdat ik een beetje bang was dit er nu intern iets kapot was maar nee hoor en nu natuurlijk nog een veel groter verschil in waardes!
Mooi,dan morgen nog maar eens proberen,vandaag niet meer,tis mooi geweest!
Impossible.........is a challenge!
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO
![[Afbeelding: GeboreninBorn.jpg]](http://i187.photobucket.com/albums/x151/BartManders/BMR%20Racing/GeboreninBorn.jpg)
https://www.facebook.com/Volvo360TURBO