5 August 2012, 13:15
Dat is mooi om te horen! Wat is de achtergrond daarvan?
Ik dacht, turbo = hogere vullingsgraad, dus meer brandstofverbruik (en dan hogere druk is nog hogere vullingsgraad).
Of wordt de verbranding niet alleen intenser maar ook efficiënter?
Daarbij ging ik ook uit van het feit dat dingen onder een hogere druk meer te lijden hebben en dus sneller slijten.
Maar mooi om te horen dat het niets uitmaakt, dat verbreedt de zoek mogelijkeden (nu gepauzeerd) weer.
Ik dacht, turbo = hogere vullingsgraad, dus meer brandstofverbruik (en dan hogere druk is nog hogere vullingsgraad).
Of wordt de verbranding niet alleen intenser maar ook efficiënter?
Daarbij ging ik ook uit van het feit dat dingen onder een hogere druk meer te lijden hebben en dus sneller slijten.
Maar mooi om te horen dat het niets uitmaakt, dat verbreedt de zoek mogelijkeden (nu gepauzeerd) weer.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl

