3 August 2012, 21:28
oh ja, nog zoiets... ik heb af en toe een 140 staan voor wat onderhoud, aan de voorzijde is alles al vernieuwd, en dus ook los geweest, daar is dus vandeweek een bout uit de remklauw gelopen en de klauw is in de voorvelg aan de resterende bout een eigen leven gaan lijden... dat wil je niet..!
Ik heb het zelf mogen meemaken in een lease-tuut.. beide voorschijven vervangen, en na 120 km beide (!) klauwen net niet helemaal los gelopen... en dat is de dealer...
maar genoeg narigheid zeg..
veel en vooral veilig plezier van je auto..! (en stuur de schijfjes maar op naar de monteur, kan makkelijk, veel postzegels hoeven hier niet meer op.. :wink: )
Ik heb het zelf mogen meemaken in een lease-tuut.. beide voorschijven vervangen, en na 120 km beide (!) klauwen net niet helemaal los gelopen... en dat is de dealer...
maar genoeg narigheid zeg..
veel en vooral veilig plezier van je auto..! (en stuur de schijfjes maar op naar de monteur, kan makkelijk, veel postzegels hoeven hier niet meer op.. :wink: )

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)