3 August 2012, 20:48
Ik herken helaas dit soort verhalen: vaak zijn de auto's van monteurs en garagebedrijven juist om te janken.
Die fietsen van APK naar APK onder het mom van: "áls we stil vallen, kunnen we het toch zelf repareren". Ik ken zelfs gevallen waarbij de auto in 7-8 jaar tijd 2 ton gereden heeft en nog nooit de olie ververst is of iets. Banden zo kaal als wat en daar reed dan vrouw met kleine kinderen in. :')
Bij m'n 740 is het met sommige dingen helaas niet heel veel anders (ging dan ook maar om kleine dingetjes die ik zelf inmiddels opgelost heb), maar lang niet zo erg als ik eerder gezien heb.
Die fietsen van APK naar APK onder het mom van: "áls we stil vallen, kunnen we het toch zelf repareren". Ik ken zelfs gevallen waarbij de auto in 7-8 jaar tijd 2 ton gereden heeft en nog nooit de olie ververst is of iets. Banden zo kaal als wat en daar reed dan vrouw met kleine kinderen in. :') Bij m'n 740 is het met sommige dingen helaas niet heel veel anders (ging dan ook maar om kleine dingetjes die ik zelf inmiddels opgelost heb), maar lang niet zo erg als ik eerder gezien heb.