3 August 2012, 14:51
Kijk, dat zijn mooie overwegingen voor als de opwelling nog eens terug komt.
Een late 940 is dan wel een goede inderdaad. Die kosten in aanschaf ook niet zoveel, hebben standaard ook al de nodige optie, kunnen ook veel hebben, hebben een zee aan ruimte en het belangrijkste: onderhoud is inderdaad ook nog zelf te doen.
Voor wat betreft airco in de Amazon, de voorbereidingen heb ik al.
Ik heb al een originele Frigiking verdamper gekocht en een nieuwe Sanden aircopomp.
Belangrijkste wat ik nog moet is een steun voor deze pomp en een dubbele poelie laten afdraaien zodat ik er een multiriem poelie tegenaan kan schroeven.
Die isolatie van de motorkap is wel een goede korte termijn suggestie. Sinds ik er een alu distributie in heb zitten, hoor je de motor een stuk meer en die kap is natuurlijk een mooie klankkast. Volgens mij heeft Noise Killer wel mooi spul.
Qua zitcomfort heb ik er wel eens 240 stoelen in gehad. Nu zitten er leren 164 stoelen in en dat zit echt prima.
Een late 940 is dan wel een goede inderdaad. Die kosten in aanschaf ook niet zoveel, hebben standaard ook al de nodige optie, kunnen ook veel hebben, hebben een zee aan ruimte en het belangrijkste: onderhoud is inderdaad ook nog zelf te doen.
Voor wat betreft airco in de Amazon, de voorbereidingen heb ik al.
Ik heb al een originele Frigiking verdamper gekocht en een nieuwe Sanden aircopomp.
Belangrijkste wat ik nog moet is een steun voor deze pomp en een dubbele poelie laten afdraaien zodat ik er een multiriem poelie tegenaan kan schroeven.
Die isolatie van de motorkap is wel een goede korte termijn suggestie. Sinds ik er een alu distributie in heb zitten, hoor je de motor een stuk meer en die kap is natuurlijk een mooie klankkast. Volgens mij heeft Noise Killer wel mooi spul.
Qua zitcomfort heb ik er wel eens 240 stoelen in gehad. Nu zitten er leren 164 stoelen in en dat zit echt prima.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl

