Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
3 August 2012, 14:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 August 2012, 15:08 door BartWillem.)
polestar-volvo schreef:Hoi iedereen,
Citaat "voor 350 ex. BTW heb je een compleet gereviseerde cilinderkop met nieuwe kleppen".
Alleen zijn dan nog niet de klepgeleiders vervangen,dus hoezo "compleet gereviseerd"?
Dus de prijs van Nordicar is nog niet zo slecht.
Scandcar rekent 349 ex BTW voor een gereviseerde kop met harde klepzittingen (dus geschikt voor LPG), dus het kan blijkbaar wel.

Er zit dan ook 1 jaar garantie op, alleen kan ik zo niet zien of het met nieuwe kleppen is of dat de oude geslepen worden. Feit is wel dat 't een geheel gereviseerde kop is.

Tapeindes moet je er dan los bij kopen, maar dat is Eurowerk.

En dan nog een koppakking uiteraard en bij B20's moet je ten alle tijden de kopbouten vervangen (alleen bij de B18 zijn ze in de meeste gevallen te herbruiken). Door al die extra opties loopt 't stiekem wel wat op, maar dat zou je bij een gebruikte kop ook hebben.