16 July 2012, 13:34
Ik ga proberen een filmpje met geluid te maken, maar weet niet of dat lukt. Ik rij op gas, dus E95 of niet dat zou niet uit moeten maken. Ik heb wel 95 getankt omdat ik bang was dat ik misschien mijn gas zou oprijden en geen lpg tank tegen zou komen, maar ik heb er nog niet op gereden. Moet ik die benzine er uithalen of kan je wel een halve tank oprijden in geval van nood?
Aangezien de kleppen al enige tijd niet gesteld zijn leek het me handig dat in ieder geval even te laten doen plus het op tijd zetten van de ontsteking. Ik heb daar alleen wat gegevens voor nodig. Wat moet de speling zijn 0.45 op LPG klopt dat? en op hoeveel graden moet de ontsteking? Heel veel meer kan ik niet doen toch? of zijn er nog meer dingen die ik zou kunnen checken en of afstellen?
Aangezien de kleppen al enige tijd niet gesteld zijn leek het me handig dat in ieder geval even te laten doen plus het op tijd zetten van de ontsteking. Ik heb daar alleen wat gegevens voor nodig. Wat moet de speling zijn 0.45 op LPG klopt dat? en op hoeveel graden moet de ontsteking? Heel veel meer kan ik niet doen toch? of zijn er nog meer dingen die ik zou kunnen checken en of afstellen?