Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RDW voertuiggegevens onbekend / APK datum
BartWillem schreef:De Zweedse APK is alleen zwaar bagger: tot nu toe heb ik nooit mogen zien dat een auto ingevoerd uit Zweden hier zo door de APK komt (en ik heb er ongeveer 150 uit Zweden ingevoerd). Haast altijd remverschil achter (wordt niet of nauwelijks naar gekeken in Zweden), voorruiten mogen gerust in gruzelementen liggen en meer van dat soort ongein. Tongue De Zweden gaan er namelijk van uit dat iedereen zijn auto veilig genoeg maakt omdat men daar over het algemeen toch grotere afstanden moet afleggen en dus een pechgeval of onveilige auto zich niet kan permitteren. Smile

Even off topic:
Echt niet: met remverschil komt 'ie er zeker niet door heen. Heb ik twee keer aan de lijve mogen ondervinden.
Dat er hier een milder APK regime is, mee eens maar bagger, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ook hier is de APK slechts een moment opname en met een raam aan barrels en andere gebreken die de veiligheid negatief beinvloeden kan je het echt wel vergeten.
Een brommende verrotte achterdemper is hier geen afkeur maar een aanmerking welke je wel binnen 6 weken moet herstellen.
Doe je dit niet en je wordt aan de kant gezet heb je een probleem.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden
Antwoord

Berichten in dit topic
RDW voertuiggegevens onbekend / APK datum - door Kwekkel - 7 July 2012, 23:18

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  met waterstof flink brandstofbesparen onzin of maakt onbekend onbemind ? jero 3 4.500 29 April 2013, 10:03
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)