7 July 2012, 16:59
Zo, dankzij Boedr zitten de schokbrekers aan de achterzijde eronder.
We wisten alleen niet dat die dingen zo ontzettend stug waren, dus eronder knutselen was dus lastiger dan gedacht.
Maar gelukkig konden we ze goed spannen en was het daarna zo gepiept.
De oude schokbrekers waren vele malen erger lek dan gedacht: eentje was compleet leeggelopen en de ander was ook niet veel soeps en beiden zo roestig als wat.
Je zou haast zeggen dat het de allereerste schokbrekers waren (helaas vergeten een fotootje te maken). 
De 740 rijdt nu wel wat beter op de snelweg, maar soms toch nog best als een zeilboot (lang niet meer zo erg als eerst gelukkig), dus de schokbrekers voor zullen langzamerhand ook aan vervanging toe zijn (wat Boedr ook al dacht).
En het massaprobleem lijkt niet een massaprobleem te zijn maar de plus-aansluitingen op de startmotor die gewoon extreem vuil zijn.
Een dezer dagen even goed schoonmaken dus!





De 740 rijdt nu wel wat beter op de snelweg, maar soms toch nog best als een zeilboot (lang niet meer zo erg als eerst gelukkig), dus de schokbrekers voor zullen langzamerhand ook aan vervanging toe zijn (wat Boedr ook al dacht).

