24 September 2012, 17:15
Ik gok zo ongeveer dat ze een tankje water ergens ophangen met 2 stroomdraden v.a. je dynamo erin en een slangetje naar de inlaat. Terwijl je rijdt, wordt wat water gesplitst in H2 en O2, dat gaat de motor in en de claim (hun claim) is, dat die paar bubbeltjes H2 de verbranding in je motor radicaal gaan verbeteren.
Dus, dat de verbranding per saldo meer energie gaat opleveren, bovenop die paar ampere die je extra moest maken om het water te splitsen.
Allez, een beetje in de lijn van LPG bij de dieselmotor (wat wel werkt).
Ik vind hun gebruik van de term 'watergas' al dubieus (bestaat niet dus je kan er van alles over beweren), maar als je door al die links ploegt kom je pas echt geinige Yomanda achtige claims tegen, o.a. EEW, Electrically Enhanced Water, waardoor je onmiddelijk gegeten en gedronken hebt. Folklore, zo moet je dit soort dingen zien denk ik.
Dus, dat de verbranding per saldo meer energie gaat opleveren, bovenop die paar ampere die je extra moest maken om het water te splitsen.
Allez, een beetje in de lijn van LPG bij de dieselmotor (wat wel werkt).
Ik vind hun gebruik van de term 'watergas' al dubieus (bestaat niet dus je kan er van alles over beweren), maar als je door al die links ploegt kom je pas echt geinige Yomanda achtige claims tegen, o.a. EEW, Electrically Enhanced Water, waardoor je onmiddelijk gegeten en gedronken hebt. Folklore, zo moet je dit soort dingen zien denk ik.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969