2 July 2012, 23:01
Heb het weekend 2 veerpoten onder mijn donor uitgehaald, de superpolar heeft gegalvaniseerde en die zien er nog prima uit.
Voordeel hiervan is dat je niet de hele veerpoot uit elkaar hoeft te halen maar zo kunt wisselen. Voor het geld hoef je het niet te laten. Remleidingen kunnen behoorlijk vastzitten, goede remleidingsleutel en bus kruipolie zijn de aangewezen gereedschappen. Goed ontluchten van de remmen is wel ff werk. Tip: zet op je binnenscherm een streepje zodat je weet in welke stand je veerpoot staat (ander moet je de vooras opnieuw uit laten lijnen).
Voordeel hiervan is dat je niet de hele veerpoot uit elkaar hoeft te halen maar zo kunt wisselen. Voor het geld hoef je het niet te laten. Remleidingen kunnen behoorlijk vastzitten, goede remleidingsleutel en bus kruipolie zijn de aangewezen gereedschappen. Goed ontluchten van de remmen is wel ff werk. Tip: zet op je binnenscherm een streepje zodat je weet in welke stand je veerpoot staat (ander moet je de vooras opnieuw uit laten lijnen).
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029