Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
testenbrandstofpomp en accumulator (non return valvve)
ligt niet aan het relais als je al een nieuwe geplaatst hebt. Onder de achterbank van de 244 zit die aansluiting voor de brandstofpomp, zal bij een 245 ook wel zo zijn vermoed ik. Gewoon eens rechtstreeks 12V opzetten heb ik gedaan. Ik had nog een batterij staan en er rechtstreeks 12V opgezet (via snoeren, klemmen enz), maakt niet zoveel uit. Tenzij dat ze vast zit, even klopje op geven met een grote schroevendraaier, of lichtjes tikken met een hamer of pomp uit de rubbers halen en even op/neer drukken, maar 12V lost het probleem wel op normaalgezien. Als ze draait 2-3 sec laten draaien, batterij terugplaatsen of eraf halen en starten maar op de gewone manier Big Grin
Relais kan je ook overbruggen, maar daarvoor moet ik kijken welke pinnen precies (ik dacht die "plus" samen met die "rood-gele" draad (toch bij B21ET ) kan zijn dat dat bij B23E andere kleurcombinatie is)
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E
Antwoord

Berichten in dit topic
testenbrandstofpomp en accumulator (non return valvve) - door Karinsky - 30 June 2012, 22:10

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)