28 June 2012, 22:08
Als ik alles vantevoren wist, dan zat ik nu op een onbewoond eiland mijn geld te tellen....
Vanavond laatste keer ontlucht en tijd voor een proefrit: damn, ik wist niet dat ie zo goed kom remmen.
Zit nu meteen met mijn neus op het dashboard als ik de rem vloer. dat is iig nog nooit zo geweest zolang ik de auto heb.
Zoals Nullifie al schreef:
Morgen de remproef bij de APK, dan weet ik meer. Wish me luck.
(Blijft gek dat mijn "brake-failure-light" me niet op tijd gewaarschuwd heeft....)
Vanavond laatste keer ontlucht en tijd voor een proefrit: damn, ik wist niet dat ie zo goed kom remmen.
Zit nu meteen met mijn neus op het dashboard als ik de rem vloer. dat is iig nog nooit zo geweest zolang ik de auto heb.
Zoals Nullifie al schreef:
Citaat:Driehoeks gescheiden systeem: beide voorwielen (elke kant gescheiden dubbel uitgevoerd met 2 sets zuigers in de klauw en slangen/leidingen) steeds met 1 achterwiel. Bij dit systeem ook bij het uitvallen van een systeemhelft steeds links en rechts voren dezelfde remkracht (en dus geen verschil), achter dan een wiel niet en andere wel (totale resterende remkracht ongeveer 80% dus niet meteen een probleem bij het remmen). De oplossing van het probleem zal vrijwel zeker in de hoofdremcylinder te vinden zijn want een systeemhelft doet blijkbaar niet mee, reviseren of beter vernieuwen.
Morgen de remproef bij de APK, dan weet ik meer. Wish me luck.
(Blijft gek dat mijn "brake-failure-light" me niet op tijd gewaarschuwd heeft....)