25 June 2012, 18:01
Marc1970 schreef:Ja dat is zeker zo bij de 140, maar de 240 heeft een zelfterugkerende warning valve. Bovendien, als de valve vast zou zitten zou het remlampje continu branden. Tenzij het draadje of het lampje stuk is natuurlijk. Dat is ws. wel te controleren door de stekker los te trekken bij de valve en tegen massa te houden.
Voor de rest heb ik niet zo'n idee over deze remvraag. Ook onder mijn miljoen jaar oude 144's heb ik nog geen problemen met de remdrukbegrenzers gehad behalve dat ze er vreselijk uitzien, zal het euvel niet zijn.
Kan iemand mij dan uitleggen hoe zo'n zelfterugstellende veiligheidsklep werkt?
Hoe weet zo'n klep dat hij weer terug kan? Die Zweedse auto's kunnen echt alles.
Wat een onzin. Draai dat ding er maar even uit en je probleem is opgelost.
20 Jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.

