24 June 2012, 23:07
Nu ik bezig ben met het optimaliseren van de LPG installatie, moet ik ook de verdamperdruk afstellen.
Ik kan namelijk:
- De verdamperdruk stellen
- Stationair stellen
- en vollast in de slang vlak voor de venturi.
Dit zijn teveel variabelen om goed met een Lambdacontroller aan de gang te gaan. Wat is het uitgangspunt? Ik denk de volgorde verdamperdruk, vollast en dan stationair. Alleen bij mij gaat het bij de eerste stap al fout.
AFR zakt naar 9 bij pedal to the metal vanuit stationair. Ik krijg hem niet beter. Bij vollast keurig rond de 13,5 a 14
Ik kan namelijk:
- De verdamperdruk stellen
- Stationair stellen
- en vollast in de slang vlak voor de venturi.
Dit zijn teveel variabelen om goed met een Lambdacontroller aan de gang te gaan. Wat is het uitgangspunt? Ik denk de volgorde verdamperdruk, vollast en dan stationair. Alleen bij mij gaat het bij de eerste stap al fout.
AFR zakt naar 9 bij pedal to the metal vanuit stationair. Ik krijg hem niet beter. Bij vollast keurig rond de 13,5 a 14
![[Afbeelding: 1686b552.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/1800-2012/1686b552.jpg)
Groeten, Boele