22 June 2012, 16:51
idem...
hoe check je dat.. en nu ga ik er van uit dat dit ook bij een 200 ook zo zit.. na de hrc zit een blokje waar de diverse remleidingen naartoe gaan en vertrekken. Er op zit een contactje. Stekkertje los, contactje er uit, iemand anders trapt op de rem, hierdoor moet de plunjer zich centreren, of iig beter centreren. Contactje kan er weer in en de stekker weer terug.
Vraag je je af waarom dan het waarschuwingslampje niet gaat branden..? stuk..? contactje stuk?
hoe check je dat.. en nu ga ik er van uit dat dit ook bij een 200 ook zo zit.. na de hrc zit een blokje waar de diverse remleidingen naartoe gaan en vertrekken. Er op zit een contactje. Stekkertje los, contactje er uit, iemand anders trapt op de rem, hierdoor moet de plunjer zich centreren, of iig beter centreren. Contactje kan er weer in en de stekker weer terug.
Vraag je je af waarom dan het waarschuwingslampje niet gaat branden..? stuk..? contactje stuk?


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)